HR Business Partner

Zoals jullie al reeds weten bracht de start van het nieuwe jaar 2019 heel wat nieuwe vooruitzichten met zich mee.

Naast de opstart van onze nieuwe unit ‘Social Media Consultancy’ (alle informatie hierover lees je via volgende link: https://www.oxida.be/nl/social-plan) zijn we ook van start gegaan met onze HR Business Partner.

De reden waarom we deze nieuwe unit zijn opgestart is omdat vandaag de dag bedrijven nood hebben aan een totaalpakket. Als HR consultancy bedrijf willen wij onze klanten kunnen voorzien van een A tot Z verhaal.

De arbeidsmarkt is continu in beweging en als onderneming is het moeilijk steeds up-to-date te blijven binnen de huidige verschuivingen & de meest innovatieve manieren om the candidate journey te optimaliseren.

Daarnaast worden bedrijven dagelijks worden geconfronteerd met het fenomeen ‘the war for talent’. Zo wordt het niet alleen maar moeilijker om ‘goed’ personeel aan te trekken, maar ook het behouden hiervan zorgt voor nieuwe uitdagingen.

Wij voorzien onze klanten dan ook van Inhouse specialisten die een praktisch HR beleid kunnen uitwerken, of ondersteuning kunnen bieden op maat van de probleemstelling.

Recruitment & selection 

Op basis van data driven recruitment en we voor een uiterst positieve candidate journey die zal bijdragen tot een upgrade van uw employer branding.

Retentiebeleid 

Hier gebruiken wij de best practices om uw medewerkers te behouden & hoe behouden we met zekerheid de meest strategische medewerkers.

Communicatie & beheer van externe partners 

Verlies geen tijd & zorg voor een uniforme prijs en aanpak

Sociaal juridische   ondersteuning 

(car policy, outplacement, nazicht arbeidsreglement)

How?
Aan de hand van een grondige bedrijfsanalyse, gebaseerd op een gestandaardiseerd HR model, worden verschillende HR processen in kaart gebracht. Afhankelijk van de noden stelt Oxida een gepersonaliseerd rapport op met mogelijke oplossingen. Deze helpen we dan ook verder te implementeren binnen de organisatie.

Benefits

Interesse om hierover meer te weten te komen? 

Neem gerust vrijblijvend contact op met ons, wij lichten dit graag verder toe tijdens een persoonlijk gesprek.

Recente vacatures

Procurement manager

Regio Sint-Niklaas - Lokeren
Nieuw

Je zorgt dat het aankoopbeleid en bijhorende processen voldoen aan de bedrijfsdoelstellingen en operationele behoeftes.

Solution Architect CRM

Regio Mechelen - Puurs
Nieuw

Na overleg met de klant, werk je een gedetailleerde analyse uit om de klantenbehoeften te begrijpen.

Nieuw

Je komt terecht in een hecht team van 7 medewerkers die samen instaan voor het bewaken en het uitvoeren van de certificatieprocedure.

Nieuw

Als Logistiek Commerciële Coördinator ondersteun je onze logistieke en commerciële afdelingen in de dagelijkse organisatie, planning en verkoop. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, zowel voor onze klanten als voor onze interne processen.